Doświadczona ekspertka w dziedzinie HR, trenerka i konsultantka biznesu, executive i team coach. Absolwentka psychologii klinicznej na Uniwersytecie SWPS, Analityczka Transakcyjna oraz certyfikowana praktyk Process Communication Model® (PCM).
Stres w roli lidera
W roli lidera jesteś odpowiedziany/na za zespół, wyniki/cele biznesowe oraz swoje zadania. Jest dużo czynników, które na Ciebie wpływają. Kiedy pojawia się presja czy stres możesz przyjmować różne postawy i zachowania. Twoją tendencją może być uderzanie w siebie lub innych. Rozwiązaniem na to jest świadomość, jakie sytuację i zachowania Cię uruchamiają i są dla Ciebie trudne. Tu z pomocą przychodzi analiza transakcyjna i koncepcja driverów, na której opiera się metoda PCM.
Dla kogo?
Webinar skierowany jest do menedżerów i liderów, którzy zarządzają zespołami i chcą lepiej współpracować z zespołem, kiedy pojawia się presja i stres.
Każdego, kto chce zrozumieć kategorie stresu i proces jego powstawania.
Czym jest metoda PCM?
Process Communication Model (PCM) to narzędzie stworzone przez dr. Taibiego Kahlera we współpracy z NASA, które powstało na bazie Analizy Transakcyjnej.
Wspiera liderów w identyfikacji potrzeb zespołu, budowaniu relacji i unikaniu konfliktów.
Wykorzystywana przez organizacje na całym świecie, takie jak Pixar, L’Oréal, IKEA, BMW i Coca-Cola, co potwierdza jego skuteczność i uniwersalność.
Czego dowiesz się na webinarze?
Źródła stresu
Poznasz koncepcję driverów z Analizy Transakcyjnej i ich wpływ na Twoje zachowania
Autodiagnoza
Wykonasz test, który pokaże Twoje indywidualne reakcje na stres i zobaczysz, co Cię uruchamia
Praktyczne metody
Dowiesz się, jak zarządzać stresem, aby być gotowym na wymagający czas i wyzwania.
Korzyści dla Ciebie:
Poznasz różne źródła stresu i zachowania, jakie za nimi stoją
Wyjdziesz z nowa wiedza o sobie, która pomoże ci wychwycić swoje reakcje na stres i co szczególnie uruchamia Twoje reakcje
Zrozumiesz, dlaczego różnie reagujemy na stres i jak rozpoznawać te różnice
Dowiesz się jak PCM może pomóc Ci w zarządzaniu sobą i zespołem w stresujących sytuacjach