Moim zdaniem TAK, a rzetelność wyników zależy od dobrze postawionych pytań. Ale teraz kilka argumentów za:
Czy wiesz, jak naprawdę czują się ludzie, którzy z Tobą pracują?
✔️ To narzędzie nie tylko mierzy zadowolenie zespołu, ale także ujawnia ukryte potencjalne zagrożenia i ryzyka. Narzędzie, dzięki któremu wkraczamy w obszar, gdzie emocje są równie ważne co liczby.
Czy wiesz, dlaczego ludzie pracują w Twojej organizacji?
✔️ Badania jednoznacznie wskazują, że zadowolony członek zespołu to osoba zaangażowana, która chętnie przekłada wysiłek na wyniki. Ankieta satysfakcji to narzędzie pozwalające zrozumieć, co trzyma pracowników w firmie i pozwolić utrzymać ich wysoką efektywność. Jedną z najbardziej popularnych sposobów badania satysfakcji jest opracowana przez Gallup ankieta Q12.
Czy wiesz co martwi, denerwuje Twój zespół?
✔ Nie ma organizacji idealnych i na pewno podczas badania pojawi się feedback, na który liderzy muszą być przygotowani.
Wprowadzenie ankiety satysfakcji z pracy jest pierwszym krokiem do zrozumienie co dzieje się pod powierzchnią w Twojej organizacji. Warto jednak pamiętać, że przeprowadzenie ankiety to tylko początek. Ważne jest dokładne przeanalizowanie wyników i przekucie ich w konkretne działania lub po prostu komunikacja do ludzi – co z ich feedbacku zostanie zaadresowane, a co nie.
Podzielcie się, jakie Wy macie doświadczenia z ankietami satysfakcji?