Dedykowane wsparcie
HR Managera w ramach
HR na godziny

Kontekst współpracy:

Contman od ponad 20 lat dostarcza rozwiązania pozwalające cyfryzować dokumenty i procesy w organizacjach, specjalizuje się w także w rozwiązaniach do tworzenia aplikacji low-code i business process management w Polsce i na świecie. Z firmą Contman rozpoczęliśmy współpracę w 2022 r. kiedy ich ówczesna HR Managerka szukała osoby na swoje miejsce. Po kilku rozmowach rekrutacyjnych z kandydatkami nie znalazła osoby odpowiadającej na wszystkie potrzeby firmy, zatem postanowiła postawić na inną formę współpracy – HR  na godziny. Po spotkaniu próbnym zdecydowaliśmy się na próbną współpracę przez 3 miesiące, która z czasem przerodziła się w stałą współpracę, trwającą już ponad półtora roku

Zakres:

HR na godziny

Warsztaty

Rekrutacja

Tworzenie strategii

Wyzwanie:

Głównym zadaniem BQ było płynne przejęcie kompleksowo realizowanych obowiązków HR Managerki w krótkim czasie od zaraz.

Zadania obejmowały:

współpracę z liderami

wsparcie w podejmowaniu decyzji przez zarząd

zarządzanie procesami rekrutacyjnymi oraz wszystkimi procesami związanymi z personelem, (onboarding, offboarding, ewaluacje i rozwój pracowników). Wszystko to dla firmy z 16 osobowym zespołem , która wprowadzała nową strategiczną usługę i dokonywała licznych zmian operacyjnych i strategicznych

Rozwiązanie:

Zaangażowanie liderów we współpracę – już na etapie kick-offu aby lepiej poznać potrzeby organizacji spotkaliśmy się nie tylko z współwłaścicielem i HR Managerką, ale też z kluczowymi liderami, ponieważ zależało nam na zbudowaniu zaufania i relacji z członkami zespołu.

Start współpracy w modelu ,,HR na godziny” – współpraca w ramach tej usługi była dla tego klienta idealnym rozwiązaniem ze względu na potrzebę powtarzalnego wsparcia operacyjnego połączonego z mniejszymi projektami wdrożeniowymi

Konsultant z doświadczeniem z branży – osoba prowadząca projekt posiada doświadczenie w pracy z firmami IT i rozumie ich kontekst biznesowe

Budowanie relacji z zespołem – w małej organizacji istotne jest budowanie relacji z zespołem, aby dobrze rozumieć dynamikę pracy zespołu oraz potrzeby poszczególnych obszarów -od początku współpracy nasza konsultanta realizuje 1on1 z zespołem, aby na bieżąco zbierać feedback i odpowiadać na bieżące wyzwania biznesowe

Rezultat:

W ciągu tego 1,5 roku mieliśmy okazję wprowadzić:

Proces ewaluacji – pozwalający na obiektywną ocenę członków zespołu

Zatrudnić 5 os. (w tym dwie do rozwoju nowej usługi – posiadające specjalistyczną wiedzę na temat rozwiązań l ow-code)

Przeprowadzić offboarding – skutecznie zbierając feedback, oraz zarządzając przekazaniem wiedzy

Wypracować cele strategiczne z zarządem

Przeprowadzić warsztaty z zespołem sprzedaży dot. ścieżki klienta i strategii sprzedażowej

Wprowadzić nowe benefity dla pracowników

Być codziennym wsparciem dla całego zespołu i zarządu w zakresie rozwoju i kultury feedbacku, która jest jedną z naszych nadrzędnych wartości firmy

Kluczowe
metryki dla
tego projektu

05

zatrudnienie i wdrożenie
pięciu osób

626h

dedykowanych konsultacji

01

Wyznaczona jedna spójna
strategia dla całej organizacji

Tomasz Czubkowski
Co-Founder/CTO
Cytat Klienta: ,,Współpraca z Alicją i zespołem Aspiratio w ramach usługi ,,HR na godziny”  oparta jest na profesjonalnym podejściu, dobrym poznaniu potrzeb firmy i ciągłym dostosowywaniu rozwiązań do zmieniających się potrzeb biznesowych. Procesy rekrutacyjne prowadzone ze szczególną uwagą na culture fit kandydatów do organizacji.”

Sprawdź czy te rozwiązania są dla Ciebie!

Umów się na 2 godziny bezpłatnych konsultacji. Poznasz nas, zobaczysz jak pracujemy i przekonasz się, w jaki sposób możemy pomóc Twojej firmie, lub wypełnij krótką ankietę, a szybko uzyskasz propozycję współpracy.

Case study