Ankiety satysfakcji – czy mają sens?

Moim zdaniem TAK, a rzetelność wyników zależy od dobrze postawionych pytań. Ale teraz kilka argumentów za:

Czy wiesz, jak naprawdę czują się ludzie, którzy z Tobą pracują?

✔️ To narzędzie nie tylko mierzy zadowolenie zespołu, ale także ujawnia ukryte potencjalne zagrożenia i ryzyka. Narzędzie, dzięki któremu wkraczamy w obszar, gdzie emocje są równie ważne co liczby.

Czy wiesz, dlaczego ludzie pracują w Twojej organizacji?

✔️ Badania jednoznacznie wskazują, że zadowolony członek zespołu to osoba zaangażowana, która chętnie przekłada wysiłek na wyniki. Ankieta satysfakcji to narzędzie pozwalające zrozumieć, co trzyma pracowników w firmie i pozwolić utrzymać ich wysoką efektywność. Jedną z najbardziej popularnych sposobów badania satysfakcji jest opracowana przez Gallup ankieta Q12.

Czy wiesz co martwi, denerwuje Twój zespół?

✔ Nie ma organizacji idealnych i na pewno podczas badania pojawi się feedback, na który liderzy muszą być przygotowani.

Wprowadzenie ankiety satysfakcji z pracy jest pierwszym krokiem do zrozumienie co dzieje się pod powierzchnią w Twojej organizacji. Warto jednak pamiętać, że przeprowadzenie ankiety to tylko początek. Ważne jest dokładne przeanalizowanie wyników i przekucie ich w konkretne działania lub po prostu komunikacja do ludzi –  co z ich feedbacku zostanie zaadresowane, a co nie.

Podzielcie się, jakie Wy macie doświadczenia z ankietami satysfakcji?

Autor

Zobacz też:

Skalowanie organizacji

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, zarządzanie skalowaniem organizacji i jednoczesne rozwijanie kompetencji menedżerskich stają się kluczowymi wyzwaniami. Oto jak znaleźć balans pomiędzy skalowaniem struktury firmy a rozwojem umiejętności menedżerskich. Balansowanie

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Umów się na 2 godziny bezpłatnych konsultacji. Poznasz nas, zobaczysz jak pracujemy i przekonasz się, w jaki sposób możemy pomóc Twojej firmie, lub wypełnij krótką ankietę, a szybko uzyskasz propozycję współpracy.