Dedykowane wsparcie HR Managera w ramach HR na godziny
Kontekst współpracy:
Contman od ponad 20 lat dostarcza rozwiązania pozwalające cyfryzować dokumenty i procesy w organizacjach, specjalizuje się w także w rozwiązaniach do tworzenia aplikacji low-code i business process management w Polsce i na świecie. Z firmą Contman rozpoczęliśmy współpracę w 2022 r. kiedy ich ówczesna HR Managerka szukała osoby na swoje miejsce. Po kilku rozmowach rekrutacyjnych z kandydatkami nie znalazła osoby odpowiadającej na wszystkie potrzeby firmy, zatem postanowiła postawić na inną formę współpracy – HR na godziny. Po spotkaniu próbnym zdecydowaliśmy się na próbną współpracę przez 3 miesiące, która z czasem przerodziła się w stałą współpracę, trwającą już ponad półtora roku
Zakres:
HR na godziny
Warsztaty
Rekrutacja
Tworzenie strategii
Wyzwanie:
Głównym zadaniem BQ było płynne przejęcie kompleksowo realizowanych obowiązków HR Managerki w krótkim czasie od zaraz.
Zadania obejmowały:
współpracę z liderami
wsparcie w podejmowaniu decyzji przez zarząd
zarządzanie procesami rekrutacyjnymi oraz wszystkimi procesami związanymi z personelem, (onboarding, offboarding, ewaluacje i rozwój pracowników). Wszystko to dla firmy z 16 osobowym zespołem , która wprowadzała nową strategiczną usługę i dokonywała licznych zmian operacyjnych i strategicznych
Rozwiązanie:
Zaangażowanie liderów we współpracę – już na etapie kick-offu aby lepiej poznać potrzeby organizacji spotkaliśmy się nie tylko z współwłaścicielem i HR Managerką, ale też z kluczowymi liderami, ponieważ zależało nam na zbudowaniu zaufania i relacji z członkami zespołu.
Start współpracy w modelu ,,HR na godziny” – współpraca w ramach tej usługi była dla tego klienta idealnym rozwiązaniem ze względu na potrzebę powtarzalnego wsparcia operacyjnego połączonego z mniejszymi projektami wdrożeniowymi
Konsultant z doświadczeniem z branży – osoba prowadząca projekt posiada doświadczenie w pracy z firmami IT i rozumie ich kontekst biznesowe
Budowanie relacji z zespołem – w małej organizacji istotne jest budowanie relacji z zespołem, aby dobrze rozumieć dynamikę pracy zespołu oraz potrzeby poszczególnych obszarów -od początku współpracy nasza konsultanta realizuje 1on1 z zespołem, aby na bieżąco zbierać feedback i odpowiadać na bieżące wyzwania biznesowe
Rezultat:
W ciągu tego 1,5 roku mieliśmy okazję wprowadzić:
Proces ewaluacji – pozwalający na obiektywną ocenę członków zespołu
Zatrudnić 5 os. (w tym dwie do rozwoju nowej usługi – posiadające specjalistyczną wiedzę na temat rozwiązań l ow-code)
Przeprowadzić offboarding – skutecznie zbierając feedback, oraz zarządzając przekazaniem wiedzy
Wypracować cele strategiczne z zarządem
Przeprowadzić warsztaty z zespołem sprzedaży dot. ścieżki klienta i strategii sprzedażowej
Wprowadzić nowe benefity dla pracowników
Być codziennym wsparciem dla całego zespołu i zarządu w zakresie rozwoju i kultury feedbacku, która jest jedną z naszych nadrzędnych wartości firmy
Kluczowe metryki dla tego projektu
05
zatrudnienie i wdrożenie pięciu osób
626h
dedykowanych konsultacji
01
Wyznaczona jedna spójna strategia dla całej organizacji
Tomasz Czubkowski
Co-Founder/CTO
Cytat Klienta: ,,Współpraca z Alicją i zespołem Aspiratio w ramach usługi ,,HR na godziny” oparta jest na profesjonalnym podejściu, dobrym poznaniu potrzeb firmy i ciągłym dostosowywaniu rozwiązań do zmieniających się potrzeb biznesowych. Procesy rekrutacyjne prowadzone ze szczególną uwagą na culture fit kandydatów do organizacji.”
Sprawdź czy te rozwiązania są dla Ciebie!
Umów się na 2 godziny bezpłatnych konsultacji. Poznasz nas, zobaczysz jak pracujemy i przekonasz się, w jaki sposób możemy pomóc Twojej firmie, lub wypełnij krótką ankietę, a szybko uzyskasz propozycję współpracy.