Odkryj, jak skuteczniej zarządzać i komunikować się w trudnych sytuacjach - Process Communication Model (PCM)

PCM to model zachowań stworzony z NASA

Czy wiesz, że styl komunikacji oraz reakcje w stresie mają kluczowy wpływ na jakość decyzji, współpracy i atmosferę w Twojej firmie? Nasze warsztaty z wykorzystaniem Process Communication Model (PCM) pomogą Ci lepiej zrozumieć siebie i innych, aby efektywnie prowadzić codzienne rozmowy i udzielać feedbacku, delegować zadania zadań oraz rozwiązywać konfliktów zespole. PCM to narzędzie opracowane we współpracy z NASA, stworzone, by zapewniać skuteczną komunikację w najbardziej wymagających warunkach. Teraz Ty możesz skorzystać z tego modelu, aby podnieść jakość działań w swoim środowisku biznesowym.

Co zyskasz jako lider?

Skuteczne zarządzanie zespołem – umiejętność efektywnej komunikacji i rozwiązywania konfliktów wzmocni relacje w zespole i poprawi jego wydajność.

Lepsze decyzje biznesowe – głębsze zrozumienie własnych motywacji i mocnych stron pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i trafne decyzje.

Silniejsza kultura organizacyjna – tworzenie środowiska pracy opartego na zrozumieniu i współpracy zwiększy zaangażowanie i efektywność zespołu. 

Jak to działa?

Wypełnij test PCM – szybki test online (ok. 45 minut).
Otrzymaj obszerny raport – preferencje komunikacyjne, reakcje na stres i styl interakcji z innymi.
Omówienie wyników – analiza wyników z uwzględnieniem realnych wyzwań i case study z Twojego środowiska pracy.

Ile to kosztuje?

Test PCM: 120 EUR za osobę (kwota stała).

Omówienie wyników: 300 PLN/h.

Pakiet dla zespołu
Dla zespów Managerskiech do 5 os, oraz Zarządów. Wspólne omówienie wyników w czasie 3 godziny w cenie 2 godzin (600 PLN). To dodatkowy czas na wspólną analizę, refleksję i wyciąganie wniosków.

Dlaczego warto?

Wpływ

Dowiedz się, jak Twoje decyzje i styl komunikacji kształtują współpracę w zespole i atmosferę w firmie.

Efektywność

Poznaj strategie, które pozwolą Ci skuteczniej planować i realizować swoje cele biznesowe.

Inicjatywa

Buduj bardziej zmotywowane i zaangażowane zespoły, co bezpośrednio przełoży się na wyniki Twojej firmy.

Nasz trener

Joanna Nowak

Doświadczona eksperta w dziedzinie HR, trenerka i konsultantka biznesu, , executive i team coach. Absolwentka psychologii klinicznej na Uniwersytecie SWPS, Analityczka Transakcyjna oraz certyfikowana praktyk Process Communication Model® (PCM).

Nasz blog

Brainwriting

Brainwriting to technika generowania pomysłów, która opiera się na cichej pracy pisemnej zamiast werbalnej dyskusji.

Kontakt

Pracujemy z Klientami
z Polski i zagranicy

Umów się z nami na realną kawę w Poznaniu
lub Warszawie albo wirtualną, gdzie tylko chcesz!
_DSC5664 kopia 1

Filip Walkowiak
New Business Project Manager</span

Porozmawiajmy o Twojej firmie

Umów się na rozmowę z naszym ekspertem, który chętnie posłucha z czym się mierzysz i zaproponuje rozwiązanie.  

ul. Stawna 10/5 61-759 Poznań
wejście od strony Szewskiej 10/5

Pracujemy z Klientami
z Polski i zagranicy

Umów się z nami na realną kawę w Poznaniu
lub Warszawie albo wirtualną, gdzie tylko chcesz!
9eda1d2e-74c7-47a2-8e25-84e680b4d90a

Zuzanna Woźniak
Prezes Zarządu