WEBINAR
PCM w praktyce – Jak skutecznie komunikować się w zespole?

Zapisz się!

Termin: 11.02.2025 godzina 11:00
Forma: Online (Google Meet)
Zapisy: Formularz – kliknij przycisk poniżej

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
Asia

Prowadząca: Joanna Nowak

Doświadczona ekspertka w dziedzinie HR, trenerka i konsultantka biznesu, executive i team coach. Absolwentka psychologii klinicznej na Uniwersytecie SWPS, Analityczka Transakcyjna oraz certyfikowana praktyk Process Communication Model® (PCM).

 

Dla kogo?

Webinar skierowany jest do menedżerów i liderów, którzy zarządzają zespołami, chcą lepiej rozumieć swoich pracowników, skuteczniej się komunikować oraz tworzyć środowisko sprzyjające współpracy i zaangażowaniu.

Czym jest metoda PCM?

Process Communication Model (PCM) to narzędzie stworzone przez dr. Taibiego Kahlera we współpracy z NASA.
Wspiera liderów w identyfikacji potrzeb zespołu, budowaniu relacji i unikaniu konfliktów.
Wykorzystywana przez organizacje na całym świecie, takie jak Pixar, L’Oréal, IKEA, BMW i Coca-Cola, co potwierdza jego skuteczność i uniwersalność.

Czego dowiesz się na webinarze?

Typy osobowści

Poznasz 6 typów osobowości według PCM i dowiesz się, jak różne osoby reagują na typowe problemy w zespołach.

Wyzwania

Skupimy się na najważniejszych problemach: Rozwiązywanie konfliktów w zespole, delegowanie zadań, feedback, który motywuje, a nie demotywuje.

Wskazówki

Otrzymasz praktyczne przykłady i wskazówki, które możesz natychmiast zastosować w swojej pracy.

Korzyści dla Ciebie:

Poznasz różne typy osobowości i dowiesz się jak je rozpoznawać

Dowiesz się, jakie różne motywacje i potrzeby mogą mieć członkowie zespołu 

Zrozumiesz, dlaczego niektórzy reagują na konflikty lub feedback w określony sposób

Dowiesz się, jak lepiej komunikować się w zespole, aby unikać konfliktów

Poznasz, jak stosować model PCM w delegowaniu zadań